Malta...

Dom ringer som galningar från Malta på Mark...
Fan vad jag hatar att pengar ska styra hela tiden.

Min bild av Malta är långt ifrån bra...
Att sälja andra hästar dit, okey, men inte Mark, han är en kungshäst...

Sandra fotade när hon var på Malta...dom tränade på asfalt..


Googlar allt om Malta just nu, och det spelar ingen roll hur mycket dom säger att det är vettiga människor eller hur många fina bilder jag ser, det finns för många idioter...
Allt jag ser är bara sand och tjocka gubbar...kommer han aldrig få äta gräs igen?
Blir inte bättre när man läser dom här stackars hästarnas livshistorier: Funny Farm Rescue
Framför allt Pilgrims...

Även om han går bra där nere så kommer det en dag då hans kariärr är över där också, vad händer med honom då?
Och vad händer om han inte presterar?!

Malta Trot Racing


Cowboy Brodde, en av mina tidigare passisar där nere..

Får se hur det här slutar..inte på bra humör längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0