Det där med Manga...

Igår hamnade vi i en het diskussion om Manga..
Grejen är så här att jag är envisare än tåget och tycker jag någonting så är det så, vet att jag till viss del är en besserwisser...
Alla får tycka vad dom vill men jag gillar helt enkelt inte Manga, så låt mig göra det.
Och om folk säger "Du har fel" tänder dom stubinen och den är jäkligt kort. Inget personligt mot någon, måste bara lätta mitt hjärta.

Jag har aldrig fastnat riktigt för manga, hade en extremt kort period då jag läste: Angel Sanctuary, Hellsing, Dragon Ball och några till.
Men dom fyller inte mitt behöv när jag läser serier. Har aldrig blivit "indragen" i en Manga på samma sätt som med tex mer amerikanska serier.
Har ritat en hel del manga, men det tappade också sin charm. Jag är impad av dom som är riktigt duktiga på det, but it's not for me.
Kände bara ett stort behöv att lätta mitt hjärta om det här. Och snälla: sluta tjata om all tentakelporr! *gaah*
Det var roligt en gång, kanske två men nu är det bara drygt, men det är som sagt min åsikt ^^

Några extremt gamla bilder:


*haha* Så jäkla ostiliga!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tycker precis som dig ang. Manga! Hade också en kort period då jag läste lite smått . Västerländska serier är bäst!

2012-03-07 @ 18:13:25
URL: http://mahkaite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0