Död Kompis...

En helt fantastisk serieroman!

Sen jag hörde talas om denna bok vela jag ha den. I det allmänna kaoset som rådde på Seriemässan i STHLm så missade jag den, och bitter var jag efter det, men av en slump sprang jag på den i bokhandeln och jag kunde inte låta bli.

Sen slukade jag den i ett kick, rekommenderar den verkligen. Flera gånger krampade mitt hjärta ihop och tårarna samlades i ögonvrån.

Han träffade så rätt i flera kapitel, kag känner igen mig å så många tankar och känslor. Man får även dra på smilbanden ett par gånger.

Han har en stil som är min raka motsats, men han mer ikonsika stil gör att man lättare tar till sig det och inte koncentrerar sig på inte mindre viktiga detaljer.

Läs den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0