Innebandy..

Helt färdig!
Igår körde jag första innebandy passet på närmare 8 månader! Och idag körde jag det andra!
Det andra passet var på över två timma!!
Kan lova att jag är rejält sliten i mina muskler just nu, låren och rumpan är värst just nu. Gissar att det kommer bli ännu skönare smärta om några dagar...
 
Det var riktigt roligt! Både att träffa alla gamla vänner och få spela igen. Helt sjukt hur snabbt man föll in i den gamla rollen, sprang som om jag trodde kroppen var 14 år *haha*
Skulle hemskt gärna vela kunna ha möjlighet att spela på riktigt igen, om tiden räcker till..Vi får se.
Så galet många minnen med innebandybrudarna genom åren..
Klassisk samling runt målet med Bolläs/Hertsjö
Firar seriesegern med Bollnäs/Alfta
Highfive med bästa Linda efter jag gjort mål.
 
Två dagar till i Bollnäs sen blir det Gävle igen..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, saknar dig och innebandyn!!

2012-11-28 @ 21:56:19
Postat av: Linda #19

Kommentaren var från mig ;)

Svar: haha :) Saknar dig också!
Sara Roos

2012-11-28 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0