John dies at the end...

Jag har nu sett en av dom mest obeskrivliga filmerna någonsin. Vet inte hur jag ska förklara den mer än att den var helt fantastisk. Så konstig, så flummig, så, så..oförutsägbar!
Gillar man lite annorlunda filmer är den helt klart ett måste!
 
 
 
Annars då...det rullar på. Så trött varje gång jag sätter mig ner på kvällarna.
I helgen hann jag med både Uppsala-Gävle och nu är jag i Bollnäs.
I helgen blir det Sundsvall på fredag, Hudik på lördag och söndag. Bollnäs måndag-onsdag.
Gävle på torsdag och fredag, sen på fredag kväll drar vi till Sthlm för att gå på SPX mässan.
Så det är ett väldigt späckat. Roligt men drygt med allt åkande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0