Dagar och fest som har gått...

Det var ett tag sen sen jag skrev, och det med anledning av att tiden inte räcker till. Jag är på språng mest hela tiden och lever i en resväska. För det mest så älskar jag det, dom rastlösa känslorna håller sig lugna då, men ibland tar energin slut. Denna gång när jag kom till Gävle hade jag gärna kunnat stanna lite längre. Så skönt att vara HEMMA, med alla prylar, böcker, pennor, kläder mm.
Har haft några riktigt härliga dagar i Bunkern, såå mycket jag missat! Så många internskämt jag inte hänger med på längre, och det tog lite tid innan jag kom in i den stenhårda, snuskiga och galna chargång som råder där nere igen. Säger bara "Dickbutt"... *haha* Vi är en samling udda typer, men ack så roligt det är.
 
Dom senaste veckorna har jag hunnit med att gå på Travgala på Tuppens, som var en väldigt rolig tillställning med mycket dans och skratt.
Innebandy är det varje helg också, hittills bara en seger, vilket suger. Hatar att förlora, men svårt när det ständigt är rullians på folk och vi har svårt att få bollen över mållinjen. Förhoppningsvis har vi mer tur i morgon..
Mark har tagit sin första riktiga seger på Malta också, vilket är superbra nyheter!
Farfar fick ju en stroke för några veckor sedan...han har sovit när jag besökt honom, men nu har han flyttat till Arbrå för behandling och farmor har varit och tittat på en lägenhet i Rengsjö. Får se hur det slutar, när det slutar..
Och resten av livet består i princip av hästar och skolan.
 
Men igår var jag och större delen av åttan på Kåren och dansade loss. Temat var "Collage" så det kryllade av nördar och sportfånar. Jag gick som lärare.. Första Kåren för i år och det var så jäkla roligt att träffa alla från andra föreningar som man inte sett på hela terminen.
Bjuder på en bildboom från igår:
 
 
Det var allt för denna gång. Dags att rita lite innan John Blund kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0