Iron Maiden...

På grund av tidsbrist kommer detta inlägg först nu..
En helg med finaste rocksyster i huvudstaden, för att se Iron Maiden!
Ännu ett band jag kan pricka av från min "band jag vill se innan jag dör lista!"
 
Hade bara mor och far digitalkamera med mig (min gick ju sönder på sjöslaget, och har inte köpt någon ny ännu) men bilderna är helt oredigerade så den skötte sig väldigt bra måste jag säga.
 
Konserten var mäktig även om, som nog alla hört vi det här laget, ljudet sög. Jag anser att att det inte spelar någon roll vart du står eller sitter: Det ska vara bra ljud! Om inte så vill jag iaf att basen ska kännas i ryggmärgen och man ska kunna höra mellansnacket utan att det bara låter som ett surr.
Iron Maiden levererade men inte arenan, i två timmar höll dom igång! Att dom orkar, det var inte lågt tempo Bruce hade på scen. Vi var helt färdiga efteråt.
Planen var att ta oss in till stan, men det tänkte ca 56 000 andra också, vi orkade inte brottas med folkmassan så vi köpte en varsin Fanta och dela på en Twix och slocknade som klubbade sälungar.
 
 
Ett brusigt klipp som iaf visar hur sjukt mycket folk det var! Och alla sjöng med!
 

Fearofthedark . Iron Maiden Sthlm 2013 from sara roos on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0