Vilde..

Förutom att jag blivit faster åt en mini-Nova, så är jag även Rockmoster åt en större Vilde.
I lördags var det namngivning för honom, en väldig trevlig tillställning. Det här med kids är inte riktigt min grej, men så länge dom är tyst och jag inte behöver hålla i dom går det ganska bra.
Vilde var knäpptyst hela dagen, hela cermonin. Rätt imponerande. Vi får vänta ca 13 år, sen blir det festivalröj för denna pojk! Vilket betyder att jag kommer ha fyllt 40 vid det laget..vilket är helt jävla crazy att tänka sig. Det känns så nära men ändå så långt bort..
 
 
Linas coola syster stod för bakningen: så mycket gott, så mycket socker, jätte mycket socker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0