Kinky-party...

Varje år i slutet av maj sker det, årets mest avklädda party (?): Kinky-sittningen på Röda Baracken.

Jag och Johan var där förra året också, så det kändes inte mer än rätt att vi skulle avsluta våran tid här på Högskolan med denna fest!
Johan gick som Master med hemmabyggd piska och jag gick som Horney -> HORNey: där av hornen...som jag byggde av löshår och diadem, efter inspiration från denna tjej: Nathalie Evrung
En väldigt naken men rolig kväll!
Jag hade ingen kamera med så jag har snott bilderna från Johan...Synd jag inte fick någon bättre bild på hornen.
 
 
Dagen innan denna händelse var vi på Tunntömmningen på Kåren.
Ännu en galen kväll, någon yttrade orden: "Ikväll är vi gudar.." ALL IN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0