Födelsedagsfirande 2.9...

Sitter och äter jordgubbar med mjölk *löövley*
Så jag har överlevt ännu ett år. Det är en prestation i sig.
Har haft två dagar av trevlig firande, först i måndags med härligt Gävlefolk och sen igår i Bollnäs med gamla polarna. Får se om det blir nåt mer firande i helgen ;)
 
Så till det "viktiga", presenterna:
I lördags gav jag, mig och Lina en present: Varsin Biljett till Alter Bridge och Halestorm i Stockholm i höst.
Sen i måndags införskaffade jag mig min egen födelsedagspresent: En tatuering! Så jäkla nöjd!
Av Viktor fick jag en Döskalle-usb-hub. Sjukt glad tjej!
Sen har det varit massor av tårta, godis, Champis och blommor. Rätt trevligt att fylla år med andra ord!
Hoppas på att mina föräldrar ska ringa och bjuda på grillat någon dag också..
BILDBOOOM
Min nya "Rengsjöhare"
Gjord av Magnus på Dead Pigeon
Betong-tårtan som bara fick beröm!
Nedan: Bilder från super myset i Boulongern!
Dags att dela lag!
Alla tog skydd när Anders laddade!

Alla vann så det var en bra match...
Och avslutar med en bild från Bollnäs vackraste sida.
Kan avslöja att vi redan börjat prata om nästa år..
Det kommer bli en storslagen fest!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellin☮r

ser sjukt härligt ut :) sa det säkert på fejjan, men grattis igen!

Svar: Tack i alla fall :D
Sara Roos

2013-05-17 @ 13:14:40
URL: http://ellinorbloggaribland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0